Kol ve Bacak Germe

Kol germe ameliyatı

Uzun süre güneşe maruz kalma, zayıflama gibi nedenlerle oluşan kol sarkmaları, yaşın artmasıyla vücuttaki elastik ve kolajen liflerin yapısında bozulma ve deri altı yağ tabakasında küçülmeler meydana gelir. Bunun sonucunda vücut dokularında gevşeme ve sarkma oluşur. Bu sarkmalar kol bölgesinde oluştuğunda kol germe ameliyatı ve liposuction ile düzeltilebilmektedir. Birikmiş olan yağ dokusunun miktarı kişisel farklılıklar göstermektedir. Bu sebeple her hasta farklı değerlendirilmektedir.

Kol germe ameliyatı nasıl yapılır?

Derinin sarkma oranı ve deri altı yağ dokusunun kalınlığına bağlı olarak yapılacak ameliyat tekniğine karar verilir. Şayet kilo alıp vermeye bağlı bir deri gevşemesi varsa derinin kalınlığı fazla olabilir. O zaman önce liposuction işlemi uygulanır. Liposuctiondan sonra bol olan derinin cerrahi olarak alınması yapılır. Çoğu vakada deri bolluğu dirseğe dek devam eden bir torbalanma şeklindedir. Bu durumda koltuk altından dirseğe dek uzayan kolun arka iç kısmında kalan bir iz bırakarak kol germe işlemi sağlanır. Bu iz önden ve arkadan bakışta belli olmaz. Bazen deri bolluğu koltuk altı ile sınırlıdır. O zaman koltuk altında gizlenebilecek sınırlı bir iz bırakarak deri bolluğu toparlanabilir.

Kilo alımı ile oluşan sarkmalar spor yaparak giderilir mi ?

Spor yaparak tüm dokuların kanlanması artsa da fazla, sarkmış ve çoğu zaman da çatlamış olan deriyi spor yaparak daha iyi hale getirmek ne yazık ki mümkün değildir.

Kol germe ameliyatı için yaş sınırı var mıdır?

Kesin bir yaş sınırı olmamakla beraber, sağlık durumu ameliyat için elverişli tüm hastaların bu operasyona girmesinde hiçbir sakınca yoktur.

Kol germe ameliyatı ne kadar sürer ve nelere dikkat edilmelidir?

Kol germe ameliyatı genel veya lokal anestezi altında hastane koşullarında gerçekleştirilir. Ameliyat süresi ortalama 1-2 saattir. Lokal ameliyat olanlar aynı gün taburcu olabilirken, genel anestezi altında ameliyat olan hastalar ertesi gün taburcu edilebilirler. Operasyondan 2 gün sonra duş alınmasına izin verilir. İlk günler elastik bandaj kullanılır. Kollar kalp seviyesinden yukarıda tutulmaya çalışılır. Dikiş alınması gerekmez. Spor aktivitelerine 4-6 hafta sonra izin verilir.

Kol germe ameliyatı sonrası ne gibi sorunlar oluşur?

Koltuk altına yakın bölgede veya kolun iç kısmında olur. Bu iz estetik cerrahi girişimlerden dolayıdır. İzin görünümü hastaya göre değişkenlik göstermektedir. Özellikle ameliyattan sonra 1 ay boyunca bu izin genişlememesi için kol hareketleri mümkün olduğunca kısıtlamak gerekmektedir.

Kol germe ameliyatı sonrası izler tamamen geçer mi?

Vücutta izlerin tamamen geçmesi söz konusu değildir. İnsan derisi iz bırakarak iyileşir. Ancak uzun dönemde izler oldukça kabul edilir bir düzeye gelir. Ameliyat izi bir aydan sonra belirginliğini kaybetmeye başlar, bir sene sonra ise belirginlik tamamen kaybolur.

Kol germe ameliyatından sonraki günler

Kol germe ameliyatından yaklaşık bir hafta sonra günlük aktivitelerinize dönebilirsiniz. 10 gün kadar sonra ise dikişler tamamen iyileşmiş olur.

Bacak germe

Kasık bölgesinden arkaya doğru yapılan bir kesiyle deri ve yağ doku fazlalıkları çıkarılır. Kan ve vücut sıvı birikimlerini önlemek için konulan ince direnler 48-72 saat sonra çıkarılır. Dikişler 12-14 gün sonra alınır. 2-3 hafta aktiviteler kısıtlanır. Operasyon bölgesinin nemli bir bölge olması nedeniyle yara iyileşmesinde porblemler ve gecikmeler olabilir. Ancak günlük pansumanlarla düzelebilecek problemlerdir.

Üst bacak (uyluk) germe

Kişiler fazla kilo kaybı yaşadıklarında, hamilelik dönemlerinden sonra ya da yaşlarının ilerlemesi ile beraber uyluk -üst bacak- bölgelerinde yağlanma ve sarkmalar meydana gelebilir. Bu durum hem hastanın estetik anlamda mutsuz olmasına hem de hastanın yürürken rahatsız olmasına neden olur. Tedavi için uygulanabilecek yöntemlerden bir tanesi lazer lipoliz yöntemidir. Ancak bazı durumlarda lazer lipoliz yöntemi uygun olmayabiliyor. Bu yüzden de hastaya bacak estetiği olarak uyluk germe (üst bacak germe) operasyonu ile bölge kasığa doğru gerdirilebilir. Fakat hastaya böyle bir operasyonun yapılabilmesi konusunda hem hastanın rahatsızlık bulunan bölgesindeki derinin kalitesi hem de hastanın ortaya çıkabilecek kesi izleri ile alakalı toleransı karar alma sürecini etkileyecektir. O sebeple öncesinde hastanın detaylı bir şekilde muayene edilmesi gerekebilir.

Bacak (Uyluk) sarkması neden olur?

Hem fazla kilo verildiği durumlarda hem hamilelik döneminden sonra hem de yaşın ilerlemesi ile birlikte uyluk olarak belirtilen üst bacak bölgesinde çeşitli deri sarkmaları ve deri gevşemeleri görülebilir. Bu gibi durumlarda hastalar bacak estetiği ihtiyacı içerisine girebilirler. Çünkü uyluk bölgesinde cilt fazla incedir ve sarkma ya da çatlama gibi reaksiyonlara oldukça eğilimlidir. Özellikle bu durum çok fazla kilo vermiş hastalarda görülebilir. Çünkü ciltte esneme meydana gelir ve cilt kendini toplayamadığı için sarkma oluşabilir. Bu gibi sorunların giderilmesi amacı ile üst bacak germe ameliyatı yapılabilir.
Hastaları bacak estetiği operasyonlarına yönlendiren sebepler arasında hastanın yürürken ortaya çıkabilecek sürtünmeden dolayı rahatsızlık duyması gösterilebilir. Aynı şekilde böyle sorunları oluşması yaz aylarında hastaların pişik ya da mantar gibi problemlere maruz kalması risklerini de arttırabilir. O nedenle üst bacak germe (uyluk germe) operasyonları hem hastanın estetik kaygılarını gidermek amacıyla hem de hastanın daha konforlu bir yaşam sürmesini sağlamak amacıyla yapılmaktadır. Yani bu amaç ile yapılan bacak estetiği uygulamalarının iki yönlü etki sağlayabileceği söylenebilir.

Bacak germe ameliyatı

Bacak estetiği ameliyatı, tam donanımlı bir hastanede yapılır. Bacak germe estetiği, genel anestezi gerektirir ve ortalama 2 saat kadar sürer. Hastanede 1 gün kalmak yeterli olur. Bacak germe operasyonunda kasık çizgisi üzerinden bacak iç yüzüne doğru fazlalık olan bir miktar deri çıkarılır, bacak iç yüzünün derisi yukarıya doğru gerdirilerek kasık çizgisi üzerinde tekrar dikilir. Böylece hem fazlalık olan yağlar çıkarılmış olur, hem de derinin gerginliği sağlanmış olur. Bazı hastalarda bacak germe estetiği ile birlikte, liposuction işlemini de kombine etmek mümkün olabilir.

Kimler için bacak germe ameliyatı uygundur?

Kilo alıp verme, güneş ve yaşlanma gibi etkenler sonucunda, özellikle uyluğun iç kısmında ve kalça kısmında, dokularda gevşeme ve sarkma oluşmuş herkes için uygundur.

Bacak germe ameliyat sonrası

Hastayı rahatsız edecek kadar ağrılar olmaz. Şayet az da olduğu durumlarda ağrı kesici ile tedavi edilir. Aynı gün ayağa kalkabilirsiniz. Bacak germe ameliyatının ardından bacak iç yüzünde şişlik ve morarma olabilir. Oluşan şişlik ve morarmaların tamamen düzelmesi birkaç hafta sürebilir. Operasyondan 2-3 gün sonra uçak yolculuğu yapabilecek hale gelirsiniz. Ameliyattan 2-3 gün sonra banyo yapmanız mümkündür. İyileşme dönemi kişiden kişiye oldukça değişir, yaklaşık 7-10 gün içinde tam olarak iyileşmeniz mümkün olur. İş hayatınıza dönmeniz de yaklaşık bir hafta kadar zaman alır. Güç gerektiren işler ve sportif hareketlere ise 4 hafta sonra başlayabilirsiniz. Estetik bacak germe ameliyatı erken dönemde iz bırakıcı nitelikte bir ameliyat olmasına rağmen izler zamanla silikleşmektedir ve bacak germe estetiği ameliyatının sonuçları oldukça yüz güldürücüdür.

Komplikasyonlar

Bu ameliyattan sonra hastanın sigara içmesi her türlü komplikasyon riskini büyük ölçüde arttırır. Bu tür ameliyatlarda yara izlerinin genişleme ve kötü görünüm verme riski her zaman mevcuttur. Yara iyileşmesi ve buna bağlı yara izinin azlığı ve çokluğu hastadan hastaya değişkenlik gösterir.

Arm and Leg Stretching

Doctor Zen’e Sorun!

Aklınızdaki Tüm Soruları Cevaplamak İçin,
Doctor Zen Sizi Bekliyor.

Kişiye Özel Sağlık Programı

Doctor Zen Clinic'te, Kişiye Özel Saç Ekimi Programı Hazırlanır.

En Kısa Sürede Saçlarınıza Kavuşursunuz

Doctor Zen Clinic'de 3 Ay Gibi Bir Sürede Artık Değişimi Fark Edersiniz.

Fiber Fue Saç Ekimi Tekniği

Dünyada İlk ve Tek Doctor Zen Clinic‘te Uygulanan 'Fiber FUE Saç Ekim Tekniği' ile ağrı ve sızı hissetmeden tedavi olursunuz.

Doctor Zen Clinic - Saç Ekimi - Hair Transplant

SAÇ EKİMİ

Dünyada İlk “Doctor Zen Clinic” ile Geliştirilen Onaylı “Fiber FUE Saç Ekim Tekniği” Sayesinde, Uzman Kadromuz ve Kişiye Özel Sağlık Danışmanlarımız Eşliğinde Artık Eski Saçlarınıza Çok Kısa Sürede Kavuşun.

Doctor Zen Clinic - Estetik, Plastik Cerrahi

PLASTİK CERRAHİ

Yağ aldırma, botox, göğüs küçültme ve büyütme, burun estetiği, dudak kaldırma gibi bir çok alanda tüm estetik operasyonlarımız; alanında uzman kadrosu ve kişiye özel sağlık danışmanınız eşliğinde kendi merkezimizde yapılmaktadır.

Doctor Zen Clinic - Diş Beyazlatma - Diş Sağlığı

DİŞ TEDAVİLERİMİZ

Gülüş Estetiğinden, İmplant Tedavisine Kadar, Ağız ve Diş Sağlığınız ile ilgili Tüm Tedavileriniz, Uzman Kadromuz ve Özel Sağlık Danışmanlarımız Eşliğinde, Size Özel Tedavi Yöntemleri ile Yapılmaktadır.

Fiber Fue Saç Ekimi

Doctor Zen’in geliştirdiği Fiber Fue saç ekim yöntemi, saç ekim tekniği sayesinde 3 ayda kellik problemini ortadan kaldırıyor.

Micromotor Saç Ekimi Tekniği

Micromotor saç ekimi tekniği de aynı manuel punç tekniğinde olduğu gibi FUE saç ekimi yönteminin alt dalıdır.

DHI Saç Ekimi Tekniği

DHI saç ekimi tekniği yani Direct Hair Transplant işlemi, greftlerin nasıl toplandığı değil nasıl ekildiği ile ilgili bir işlemdir.

Safir FUE

Saç ekimi yaptıracak kişiye herhangi bir ağrı, acı ve sancı hissi yaşatmayan Safir FUE yöntemi, konforlu ve estetik saç ekimi yaptırmanın yolunu sunuyor.

FUE Perkutan Yöntemi

Fue Perkutan yöntemi ile deriye ekilen sağlıklı saç köklerinin miktarı bazı saç ekim yöntemlerine göre çok daha fazladır.

PRP

PRP işlemi, kanın özel bir işlem ile plazmasının ayrıştırılarak vücuda enjekte edilmesi işlemidir. Bu işlemden elde edilen plazma plateler denilen hücreler açısından oldukça zengindir.

SAÇ EKİM YÖNTEMİNDE SONUÇLAR

Klasik Saç Ekim Yöntemleri ile Doctor Zen Clinic‘e ait ve “Dünyada İlk ve Tek” Uygulanan Doctor Zen Clinic‘e ait “Fiber FUE Saç Ekim Tekniği” ile Hastalarımızdaki Uygulama Sonuçları.

FiBER FUE SAÇ EKİMİ0%
    SAFİR FUE YÖNTEMİ0%
    DHI SAÇ EKİM TEKNİĞİ0%

Kişisel Sağlık Danışmanlarımıza:
    (+90) 212-347 55 54’den Hemen Ulaşın…

Aklınızdaki tüm sorulara cevap alabileceğiniz, tüm tedavi sürecinde sizlere eşlik edecek “Kişisel Sağlık Danışmanlarımız” sizleri bekliyor.