Erkek Meme Küçültme

Jinekomasti; Erkeklerde meme bezlerinde oluşan aşırı gelişme ve büyüme olarak tanımlanabilir. Bu hastalık günümüzde fiziksel görünüm bozukluğunun yanında ciddi psikolojik sorunlara da yol açabilmektedir. Bu durum hastanın sosyal hayatını, ilişkilerini ve hayat başarısını büyük bir ölçüde olumsuz etkilemektedir.

Jinekomasti nedenleri nelerdir?

Genellikle ergenlik dönemlerinde hormonal faliyetlerin yoğun olmasından kaynaklı denge sorunu olabilmekte ve meme kısmında normal dışı doku büyümeleri olmaktadır. İlaçların yan etkisiyle veya endokrin kaynaklı rahatsızlıklar da erkeklerde meme büyümesine neden olabilmektedir. Bunların yanı sıra erkeklerde düzensiz beslenme ve obezitelik de jinekomastinin oluşumunda farklı bir etkendir.

Erkeklerde meme büyümesi hangi zamanlarda görülür?

Erkeklerde görülen meme büyümesi çocukluk dönemi, ergenlik dönemi ve 55 yaş üstü dönemlerde görülebilen bir sağlık sorunudur. Bu sorun özellikle 15-18 yaşları arasında gerilemesi gerekirken bazen erişkinlik döneminden sonra gerilemeyerek kalıcı olabilmekte ve erkeklerde kadınsı bir görünüme neden olmaktadır.

Jinekomasti’nin dereceleri

Jinekomasti hastalığı 3 farklı derecede görülür ve meme küçültme ameliyatı da bu derecelere göre farklılık göstermektedir.

• 1. Derecede deri sarkıklığı olmadan yalnızca meme ve yağ doku fazlalığı vardır.
  • 2. Derecede az bir deri sarkması ile birlikte meme ve yağ doku fazlalığı vardır.
  • 3. Derece de fazla bir deri sarkması ile meme ve yağ doku fazlalığı vardır.

Jinekomasti tedavisi

Meme küçültme ameliyatı öncesi fiziki görünüm ve mevcut göğüs dokusunun incelemesi yapılır. Meme dokusunun büyüklüğü uzman doktorlarımız tarafından detaylıca incelenir ve herhangi bir göğüs başı akıntısı veya başka bulguların olup olmadığı gözlemlenir. Sonrasında karaciğer hastalığı, tiroid hastalığı veya böbrek hastalıklarından herhangi birisinin varlığı olup olmadığı teşhiş edilir ve herhangi bir sorun görülmediği takdirde meme küçültme amaliyatı için işlemler başlatılır. Meme küçültme ameliyatı hastanın durumuna göre genel anestezi veya lokal anestezi ile yapılabilir. Yapılan anestezi sonrası operasyon 1 saat kadar sürer. Amaliyat sonrası hastalarımızın hastanede kalmasına gerek yoktur fakat ameliyat sonrası 2-3 saat kadar ağrınız olabilir.

Erkeklerde Meme Küçültme Ameliyatı sonrasındaki süreç nasıl işler?

Jinekomasti hastalığı 3 derecede görülür ve amaliyat da bu derecelere göre farklılık göstermektedir;

1- Jinekomasti operasyonu sonrasında iyi bir pansuman yapılır ve korse takılır.

2- Bu pansuman 2 gün sonra çıkarılır.

3- Ameliyat sonrası yaklaşık bir ay korse takılmaya devam edilmelidir.

4- Korse kullanımı ile meme dokusunun yerini sağlamlaştırmanız gerekmektedir.

5- Jinekomasti operasyonundanbir hafta sonra ince dikişler alınır.

6- Hasta hemen normal hayatına, 2 gün sonra da iş hayatına dönebilir.

7- 3 ay sonra dışarıdan görülmeyen ama elle hissedilen sertlikler düzelir ve 6 ay sonra da en iyi hale gelir.

Erkeklerde Meme Küçültme Ameliyatı ücretleri nedir?

Ameliyat ücreti ;

1- Jinekomasti’nin derecesine,

2- Hastanın meme dokusu büyüklüğüne.

3- Hastanın kilosuna 4- Anestezi türüne

5- Sigortalı olup olmama gibi durumlara bağlı olarak değişkenlik göstermektedir.

Male Breast Reduction

Doctor Zen’e Sorun!

Aklınızdaki Tüm Soruları Cevaplamak İçin,
Doctor Zen Sizi Bekliyor.

Kişiye Özel Sağlık Programı

Doctor Zen Clinic'te, Kişiye Özel Saç Ekimi Programı Hazırlanır.

En Kısa Sürede Saçlarınıza Kavuşursunuz

Doctor Zen Clinic'de 3 Ay Gibi Bir Sürede Artık Değişimi Fark Edersiniz.

Fiber Fue Saç Ekimi Tekniği

Dünyada İlk ve Tek Doctor Zen Clinic‘te Uygulanan 'Fiber FUE Saç Ekim Tekniği' ile ağrı ve sızı hissetmeden tedavi olursunuz.

Doctor Zen Clinic - Saç Ekimi - Hair Transplant

SAÇ EKİMİ

Dünyada İlk “Doctor Zen Clinic” ile Geliştirilen Onaylı “Fiber FUE Saç Ekim Tekniği” Sayesinde, Uzman Kadromuz ve Kişiye Özel Sağlık Danışmanlarımız Eşliğinde Artık Eski Saçlarınıza Çok Kısa Sürede Kavuşun.

Doctor Zen Clinic - Estetik, Plastik Cerrahi

PLASTİK CERRAHİ

Yağ aldırma, botox, göğüs küçültme ve büyütme, burun estetiği, dudak kaldırma gibi bir çok alanda tüm estetik operasyonlarımız; alanında uzman kadrosu ve kişiye özel sağlık danışmanınız eşliğinde kendi merkezimizde yapılmaktadır.

Doctor Zen Clinic - Diş Beyazlatma - Diş Sağlığı

DİŞ TEDAVİLERİMİZ

Gülüş Estetiğinden, İmplant Tedavisine Kadar, Ağız ve Diş Sağlığınız ile ilgili Tüm Tedavileriniz, Uzman Kadromuz ve Özel Sağlık Danışmanlarımız Eşliğinde, Size Özel Tedavi Yöntemleri ile Yapılmaktadır.

Fiber Fue Saç Ekimi

Doctor Zen’in geliştirdiği Fiber Fue saç ekim yöntemi, saç ekim tekniği sayesinde 3 ayda kellik problemini ortadan kaldırıyor.

Micromotor Saç Ekimi Tekniği

Micromotor saç ekimi tekniği de aynı manuel punç tekniğinde olduğu gibi FUE saç ekimi yönteminin alt dalıdır.

DHI Saç Ekimi Tekniği

DHI saç ekimi tekniği yani Direct Hair Transplant işlemi, greftlerin nasıl toplandığı değil nasıl ekildiği ile ilgili bir işlemdir.

Safir FUE

Saç ekimi yaptıracak kişiye herhangi bir ağrı, acı ve sancı hissi yaşatmayan Safir FUE yöntemi, konforlu ve estetik saç ekimi yaptırmanın yolunu sunuyor.

FUE Perkutan Yöntemi

Fue Perkutan yöntemi ile deriye ekilen sağlıklı saç köklerinin miktarı bazı saç ekim yöntemlerine göre çok daha fazladır.

PRP

PRP işlemi, kanın özel bir işlem ile plazmasının ayrıştırılarak vücuda enjekte edilmesi işlemidir. Bu işlemden elde edilen plazma plateler denilen hücreler açısından oldukça zengindir.

SAÇ EKİM YÖNTEMİNDE SONUÇLAR

Klasik Saç Ekim Yöntemleri ile Doctor Zen Clinic‘e ait ve “Dünyada İlk ve Tek” Uygulanan Doctor Zen Clinic‘e ait “Fiber FUE Saç Ekim Tekniği” ile Hastalarımızdaki Uygulama Sonuçları.

FiBER FUE SAÇ EKİMİ0%
    SAFİR FUE YÖNTEMİ0%
    DHI SAÇ EKİM TEKNİĞİ0%

Kişisel Sağlık Danışmanlarımıza:
    (+90) 212-347 55 54’den Hemen Ulaşın…

Aklınızdaki tüm sorulara cevap alabileceğiniz, tüm tedavi sürecinde sizlere eşlik edecek “Kişisel Sağlık Danışmanlarımız” sizleri bekliyor.