Endodontik Tedavi (Kök Kanal Tedavileri)

Kök kanal tedavisi işlemi, diş kaynaklı ağrıyı dindirmenin ve doğal dişleri ağızda tutmanın en kesin ve en sağlıklı yöntemidir. Dişlerin köklerinde enflamasyon veya enfeksiyon geliştiğinde bu sorunlar için kanal tedavisi işlemine başvurulması gerekilir. Kök kanal tedavisi işlemi esnasında; Endodonti Uzmanı doktorumuz tarafından dişin içerisindeki pulpa (diş özü) uzaklaştırılır; diş çürüğü temizlenir ve dişlerin kanalları dezenfekte edilerek şekillendirilir ve son olarak diş kökü ve dişin görünen kısmı ayrı ayrı olmak üzere özel dolgu maddeleriyle doldurularak başarılı bir operasyon gerçekleştirilir.

Doctor Zen Clinik’te Kanal tedavisi işlemini hangi durumlarda uyguluyoruz?

Kök kanal tedavisi işlemini kliniğimizde gerçeleştirdiğimiz muayene ardından pulpa ve kök kanalları içerisindeki yumuşak dokunun iltihaplandığındığını veya enfekte olduğunu tespit ettiğimizde uygulama ihtiyacı duyuyoruz. Kök kanal tedavisi işlemini gerektiren klinik durumlar ise şu şekilde sıralanabilir:

• Derin çürükler

• Dişe uygulanan çok sayıda operatif işlemi takiben gelişen pulpa iltihabı

• Dolgu veya kron restorasyonun yetersiz kalitede olması

• Dişte oluşan kırık ve çatlaklar

Ayrıca, dişte pulpa hasarına neden olan bir kaza; dişte görünür kırık hattı veya gözle fark edilmeyen çatlaklar zaman içerisinde enfeksiyon gelişmesine neden olabilmektedir. İltihaplanmış veya enfekte olmuş pulpa tedavi edilmezse; ağrıya ve apse oluşumu gibi ciddi diş problemlerine sebep olmaktadır.

Güzelliğin ve sahip olunan fiziksel güç ve enerjinin korunmasında dişlerin çok önemli görevi vardır. Endodontik tedavi (kanal tedavisi) ile dişler ağızda tutulur, doğal gülüş korunur, dişlerin fonksiyonunun işlevi sağlanır; sağlıklı bir şekilde beslenilerek hayatta kalmayı sağlayan en önemli organlardan birisi ellbette doğal dişlerdir. Doğru ağız bakımı ve düzenli diş hekimi kontrolleri ile kök kanal tedavisi görmüş pek çok diş, işlevini yaşam boyu en verimli şekilde sürdürebilmektedir.

Endodontic Treatment (Root Treatments)

Doctor Zen’e Sorun!

Aklınızdaki Tüm Soruları Cevaplamak İçin,
Doctor Zen Sizi Bekliyor.

Kişiye Özel Sağlık Programı

Doctor Zen Clinic'te, Kişiye Özel Saç Ekimi Programı Hazırlanır.

En Kısa Sürede Saçlarınıza Kavuşursunuz

Doctor Zen Clinic'de 3 Ay Gibi Bir Sürede Artık Değişimi Fark Edersiniz.

Fiber Fue Saç Ekimi Tekniği

Dünyada İlk ve Tek Doctor Zen Clinic‘te Uygulanan 'Fiber FUE Saç Ekim Tekniği' ile ağrı ve sızı hissetmeden tedavi olursunuz.

Doctor Zen Clinic - Saç Ekimi - Hair Transplant

SAÇ EKİMİ

Dünyada İlk “Doctor Zen Clinic” ile Geliştirilen Onaylı “Fiber FUE Saç Ekim Tekniği” Sayesinde, Uzman Kadromuz ve Kişiye Özel Sağlık Danışmanlarımız Eşliğinde Artık Eski Saçlarınıza Çok Kısa Sürede Kavuşun.

Doctor Zen Clinic - Estetik, Plastik Cerrahi

PLASTİK CERRAHİ

Yağ aldırma, botox, göğüs küçültme ve büyütme, burun estetiği, dudak kaldırma gibi bir çok alanda tüm estetik operasyonlarımız; alanında uzman kadrosu ve kişiye özel sağlık danışmanınız eşliğinde kendi merkezimizde yapılmaktadır.

Doctor Zen Clinic - Diş Beyazlatma - Diş Sağlığı

DİŞ TEDAVİLERİMİZ

Gülüş Estetiğinden, İmplant Tedavisine Kadar, Ağız ve Diş Sağlığınız ile ilgili Tüm Tedavileriniz, Uzman Kadromuz ve Özel Sağlık Danışmanlarımız Eşliğinde, Size Özel Tedavi Yöntemleri ile Yapılmaktadır.

Fiber Fue Saç Ekimi

Doctor Zen’in geliştirdiği Fiber Fue saç ekim yöntemi, saç ekim tekniği sayesinde 3 ayda kellik problemini ortadan kaldırıyor.

Micromotor Saç Ekimi Tekniği

Micromotor saç ekimi tekniği de aynı manuel punç tekniğinde olduğu gibi FUE saç ekimi yönteminin alt dalıdır.

DHI Saç Ekimi Tekniği

DHI saç ekimi tekniği yani Direct Hair Transplant işlemi, greftlerin nasıl toplandığı değil nasıl ekildiği ile ilgili bir işlemdir.

Safir FUE

Saç ekimi yaptıracak kişiye herhangi bir ağrı, acı ve sancı hissi yaşatmayan Safir FUE yöntemi, konforlu ve estetik saç ekimi yaptırmanın yolunu sunuyor.

FUE Perkutan Yöntemi

Fue Perkutan yöntemi ile deriye ekilen sağlıklı saç köklerinin miktarı bazı saç ekim yöntemlerine göre çok daha fazladır.

PRP

PRP işlemi, kanın özel bir işlem ile plazmasının ayrıştırılarak vücuda enjekte edilmesi işlemidir. Bu işlemden elde edilen plazma plateler denilen hücreler açısından oldukça zengindir.

SAÇ EKİM YÖNTEMİNDE SONUÇLAR

Klasik Saç Ekim Yöntemleri ile Doctor Zen Clinic‘e ait ve “Dünyada İlk ve Tek” Uygulanan Doctor Zen Clinic‘e ait “Fiber FUE Saç Ekim Tekniği” ile Hastalarımızdaki Uygulama Sonuçları.

FiBER FUE SAÇ EKİMİ0%
    SAFİR FUE YÖNTEMİ0%
    DHI SAÇ EKİM TEKNİĞİ0%

Kişisel Sağlık Danışmanlarımıza:
    (+90) 212-347 55 54’den Hemen Ulaşın…

Aklınızdaki tüm sorulara cevap alabileceğiniz, tüm tedavi sürecinde sizlere eşlik edecek “Kişisel Sağlık Danışmanlarımız” sizleri bekliyor.